Heimtextil 2019

Heimtextil 2019: жвавий початок нового сезону дає надію на
успішний рік для бізнесу

                                                                                                                                                                       

 

Ось і закрила свої двері перша виставка сезону і найбільша виставка домашего і декоративного текстилю в Європі Heimtextil .Галузь домашнього текстилю отримала багатообіцяючий старт у Франкфурті-на-Майні. Не зважаючи на складну економічну ситуацію та невизначеність в секторі роздрібної торгівлі, на виставці панували впевненість на позитивний настрій.

Цьогоріч участь у виставці взяли 3 025 експонентів із 65 країн світу (2018: 2 975 експонентів із 64 країн світу).  «Як байери, так і учасники з ентузіазмом прийняли нову концепцію виставки та підтвердили, що саме Heimtextil являється найважливішим місцем зустрічі для представників галузі», говорить Детлеф Браун, Член Правління Messe Frankfurt.

Однією з проблемних тем як для експонентів, так і для відвідувачів була поточна та майбутня економічна ситуація. Ще одним нагальним питанням стали все більш очевидні зміни, що відбуваються в торгівлі. Збільшення рівня прибутку завдяки все більшому розвитку роздрібної інтернет-торгівлі становить реальну загрозу для звичайних роздрібних магазинів. «Власники маленьких торгових точок, а також універмагів та мультибрендових магазинів, тобто головні наші цільові групи байерів, перебувають під тиском постійно зростаючого рівня електронної комерції. Завдяки Heimtextil та іншим нашим споживчим виставкам ми пропонуємо ритейлерам чіткі перспективи на майбутнє та безліч оригінальних ідей просування товарів»,  - продовжує Браун.

Виставка Heimtextil стала ще більш зручною  для відвідувачів завдяки оптимізованій концепції та новій структурі холів. У рамках нової концепції виставки Heimtextil варто відзначити розширення унікального асортименту продукції по всій виставковій площі. Кращі міжнародні компанії сектору «Bed & Bath Fashion» представляли свою продукцію у новому Холі 12, який розпочав свою роботу у вересні 2018р.

                                                                                                                                                  

Сон займає невід’ємну частину нашого життя. Організатори виставки Heimtextil також приділили велику увагу сну, як одній із майбутніх тенденцій сучасного темпу життя. В той час, як збалансоване харчування та достатні фізичні навантаження вже стали природною складовою сучасного способу життя, міцний та здоровий сон все ще ігнорується, хоча саме він і є одним з найважливіших факторів довгострокового фізичного і психічного благополуччя. На виставці Heimtextil було продемонстровано ряд новинок, які покликані допомагати людям відчувати та аналізувати свою поведінку під час сну. У оновленому Холі 11.0 та в сусідній лекційній залі «Sleep! The Future Forum» вітчизняні та міжнародні виробники постільної білизни та аксесуарів провели безліч презентацій своєї продукції та зацікавлювали відвідувачів виступами на різноманітні теми: від цифрових технологій до питань гостинності.

Виставку Heimtextil робить відомою не лише неймовірна тренд-зона, де представлено безліч новинок та інноваційних рішень, а й фокусування на контрактному бізнесі, особливо у готельно-ресторанній сфері,вражаюча кількість компаній-учасників з декоративними та оббивними тканинами, рішеннями для цифрового друку та шпалерами.

Україні в цьому році теж є чим похизуватись! Приріст серед відвідувачів становить +32%. Цей показник є рекордним для України за всі роки та найвищим серед усіх країн світу.  Від нашої країни цього року прийняло участь 9 компаній з різних сегментів діяльності та регіонів України:

  • Aktivtrade Ltd – домашній та декоративний текстиль, м. Дніпро;
  • Artena S.K. – виробництво шпалер, м. Одеса;
  • ArtGrand LLC – виробництво шпалер, м. Дніпро;
  • Eco Vtor LLC – виробництво поліефірного волокна, м. Фастів;
  • JSC "Slavjanski Wallpaper - KFTP" – виробництво шпалер, м. Корюківка;
  • Chviruk Iryna, Creola studio – дизайн патернів для шпалер та тканин, м. Київ;
  • Olha Alekseieva, Silk Iris studio – дизайн патернів для шпалер та тканин, м. Дніпро;
  • Dergousova Oleksandra, Home Me – виробництво домашнього текстилю, м. Київ;
  • Olena Talapa, T-Style – інтер’єрні тканини для штор та гардин, мережа салонів, Ужгород.

Також ряд компаній, хедлайнером з яких є компанія «Vladi», найбільший в Європі виробник вовняних пледів і ковдр, представили українську продукцію на стендах своїх іноземних представництв або партнерів.

Не дивлячись на відсутність підтримки від держави і складності регуляторної політики, компанії знаходять можливості і мотивацію гідно представляти свою продукцію під українським прапором. Побажаємо їм, щоб всі контакти перетворилися в вигідні контракти по всьому світу!

Наступна виставка Heimtextil відбудеться у Франкфурті-на-Майні 7-10 січня 2020р. Доречі, організатори обіцяють багато новинок та сюрпризів, адже виставка буде ювілейною, п’ятдесятою!

Запрошуємо і вас долучитись до цієї неймовірної події!
З питань участі та відвідання звертайтесь у офіційне представництво Messe Frankfurt в Україні, компанію «Парус Експо Медіа»
+38 044 484 68 71
messe-frankfurt@pem.com.ua

 

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo