Пост-реліз.36-й Міжнародний фестиваль моди Kyiv Fashion 2019

 

Пост-реліз

З 30 січня по 1 лютого 2019 року на території Міжнародного виставкового центру відбувся 36-й фестиваль моди Kyiv Fashion 2019.

Kyiv Fashion – місце зустрічі виробників, баєрів та фахівців модної галузі та відображення актуальних тенденцій розвитку галузі.

На Kyiv Fashion в широкому асортименті були представлені жіночий, чоловічий та дитячий одяг, аксесуари, шкіряні та хутряні вироби, білизна, купальні костюми та панчішно-шкарпеткові вироби, експозиція тканин, фурнітури та багато іншого.

Організатор – компанія «Київський міжнародний контрактовий ярмарок».

Факти та цифри Kyiv Fashion 2019:

  • 10 країн-учасниць: Білорусь, Іспанія, Італія, Китай, Латвія, Польща, Туреччина, Україна, Франція, Чехія. Туреччина та Франція представлені національними експозиціями.
  • Понад 500 брендів.
  • 10000 відвідувачів.
  • Більше 60 програмних заходів: конференції, семінари, майстер-класи, фешн-покази та шоу. Спеціальні гості  Дольнальд Потард (Франція), засновник Дому мод Жан-Поля Готьє, і Ванс Лілейр, керівник відділу пошуку та підтримки дизайнерів найбільших виставок моди у Франції Who's next і Première classe.
  • Конкурс ескізів одягу «Золотий розчерк». Переможцем конкурсу у 2019 році стала Марія Березова (ескіз «Музика Торнадо»).
  • Young Fashion Line – покази колекцій одягу молодих дизайнерів: LeonardoMeyher.company, Tendens by Ekaterina Chepak, дизайнер Natali Vladova.
  • Fashion Defile Awards – демонстрація колекцій переможців дизайнерських конкурсів.
  • Покази торгових марок, які представляють різні види одягу та аксесуарів: MODE IN FRANCE – одяг французьких ТМ: TM EMASS, TM ORIGA, TM VAM, TM LUDMILA, TM ANNA TIM, TM MONAMOR, TM VIANI, ТМ ДІБРОВА, ТМ TANASHY, TM LAKERTA, TM LA SPORTA, TM ORIGA, TM SOLH.
  • LINGERIE SHOW – покази торгових марок, які представляють купальні костюми та різні види білизни: ТМ JASMINE, ТМ SENSIS, TM ANABEL ARTO, TM SAMBARIO, TM KINGA.
  • Textile Expert Trend Zone – зона трендів текстилю, ниток, інноваційного обладнання сезону весна-літо 2019, загальні напрямки сезону, а також ключові теми, необхідні для створення колекцій одягу.

Бізнес-заходи на Kyiv Fashion 2019:

<>·Бізнес-консультант, копірайтер, автор проекту SVP Business Consulting Світлана Прохоровська 30 січня провела семінар «Як Pinterest та YouTube допомагають продавати одяг закордон?». Для учасників та відвідувачів міжнародного фестивалю моди Kyiv Fashion тема виходу на міжнародні ринки досить актуальна. Використання однієї з найпопулярніших соціальних платформ США може стати досить ефективним інструментом для продажу товару за межі країни. 
  • 31 січня головний редактор українського журналу «Світ білизни» Михайло Уваров зробив детальний аналіз українського ринку білизни станом на початок 2019 року. В ході семінару «Стан і тенденції розвитку ринку спідньої білизни в Україні. Точки зростання. Що заважає незалежній роздрібній торгівлі впевнено дивитися в майбутнє?» Михайло Уваров дав безцінні поради для успішних продажів та розвитку мережі магазинів. Для досягнення успіху у роздрібних продажах необхідно позбутися стереотипів мислення та поведінки, бути активним і швидко реагувати на виклики сучасності.
  • Довгоочікуваним та як завжди корисним для власників магазинів став майстер-клас від провідного тренера персоналу магазину та бутиків, особистого консультанта власників роздрібних мереж, топ-спікера конференцій з ритейлу, керівника агентства Retail Studio G.T. Геннадія Ткаченка на тему «20+ ідей з продажу того, що не продається само». Цього разу учасники семінару отримали корисну інформацію та практичні поради щодо реалізації залишків одягу в магазинах. Тема виявилась досить актуальною та корисною для власників магазинів.

Насичена ділова програма Kyiv Fashion дала можливість фахівцям галузі отримати необхідну інформацію з актуальних питань, встановити взаємовигідні бізнес-контакти, навчитись правильно планувати розвиток свого бізнесу та досягати успіху.

 

Відгуки учасників:

Анна Склянкіна, засновник компанії Lanett:

«Ми протягом багатьох років є постійними учасниками виставки Kyiv Fashion. Цього разу ми задоволені результатами участі у виставці, оскільки отримали значну кількість нових контактів, знайшли потенційних партнерів, підписали договори. Надалі звичайно плануємо брати участь у виставці та дивувати партнерів новими колекціями».

Тетяна Муратова, менеджер компанії SENSIS:

«Нам подобається виставка в Києві. Ми завжди із задоволення приїжджаємо в Україну на виставку Kyiv Fashion. Вважаємо, що Kyiv Fashion не поступається європейським та міжнародним виставкам. Саме ця виставка для нас одна з найважливіших і обов’язкових для участі. Атмосфера на виставці завжди позитивна. Нам дуже подобається співпраця з організаторами».

Зоя Лещенко, засновник MODUS family brand:

«Ми дуже задоволені виставкою, раді зустрічі з нашими клієнтами та партнерами. Нам подобається брати участь у виставці Kyiv Fashion. Дякуємо організаторам за прекрасний стенд та оперативне вирішення всіх питань».

Михайло Уваров, головний редактор журналу «Світ білизни»:

«Виставка Kyiv Fashion постійно вдосконалюється. Приємно здивувало цього разу розміщення виставки Kyiv Fashion Lingerie&Swimwear в окремому павільйоні. Це говорить лише про те, що організатори не зупиняються на досягнутому та постійно розвивають виставку».

 

До зустрічі на Kyiv Fashion 4 – 6 вересня 2019 у Міжнародному виставковому центрі!

 

Пост-реліз

З 30 січня по 1 лютого 2019 року на території Міжнародного виставкового центру відбувся 36-й фестиваль моди Kyiv Fashion 2019.

Kyiv Fashion – місце зустрічі виробників, баєрів та фахівців модної галузі та відображення актуальних тенденцій розвитку галузі.

На Kyiv Fashion в широкому асортименті були представлені жіночий, чоловічий та дитячий одяг, аксесуари, шкіряні та хутряні вироби, білизна, купальні костюми та панчішно-шкарпеткові вироби, експозиція тканин, фурнітури та багато іншого.

Організатор – компанія «Київський міжнародний контрактовий ярмарок».

Факти та цифри Kyiv Fashion 2019:

  • 10 країн-учасниць: Білорусь, Іспанія, Італія, Китай, Латвія, Польща, Туреччина, Україна, Франція, Чехія. Туреччина та Франція представлені національними експозиціями.
  • Понад 500 брендів.
  • 10000 відвідувачів.
  • Більше 60 програмних заходів: конференції, семінари, майстер-класи, фешн-покази та шоу. Спеціальні гості  Дольнальд Потард (Франція), засновник Дому мод Жан-Поля Готьє, і Ванс Лілейр, керівник відділу пошуку та підтримки дизайнерів найбільших виставок моди у Франції Who's next і Première classe.
  • Конкурс ескізів одягу «Золотий розчерк». Переможцем конкурсу у 2019 році стала Марія Березова (ескіз «Музика Торнадо»).
  • Young Fashion Line – покази колекцій одягу молодих дизайнерів: LeonardoMeyher.company, Tendens by Ekaterina Chepak, дизайнер Natali Vladova.
  • Fashion Defile Awards – демонстрація колекцій переможців дизайнерських конкурсів.
  • Покази торгових марок, які представляють різні види одягу та аксесуарів: MODE IN FRANCE – одяг французьких ТМ: TM EMASS, TM ORIGA, TM VAM, TM LUDMILA, TM ANNA TIM, TM MONAMOR, TM VIANI, ТМ ДІБРОВА, ТМ TANASHY, TM LAKERTA, TM LA SPORTA, TM ORIGA, TM SOLH.
  • LINGERIE SHOW – покази торгових марок, які представляють купальні костюми та різні види білизни: ТМ JASMINE, ТМ SENSIS, TM ANABEL ARTO, TM SAMBARIO, TM KINGA.
  • Textile Expert Trend Zone – зона трендів текстилю, ниток, інноваційного обладнання сезону весна-літо 2019, загальні напрямки сезону, а також ключові теми, необхідні для створення колекцій одягу.

Бізнес-заходи на Kyiv Fashion 2019:

<>·Бізнес-консультант, копірайтер, автор проекту SVP Business Consulting Світлана Прохоровська 30 січня провела семінар «Як Pinterest та YouTube допомагають продавати одяг закордон?». Для учасників та відвідувачів міжнародного фестивалю моди Kyiv Fashion тема виходу на міжнародні ринки досить актуальна. Використання однієї з найпопулярніших соціальних платформ США може стати досить ефективним інструментом для продажу товару за межі країни. 
  • 31 січня головний редактор українського журналу «Світ білизни» Михайло Уваров зробив детальний аналіз українського ринку білизни станом на початок 2019 року. В ході семінару «Стан і тенденції розвитку ринку спідньої білизни в Україні. Точки зростання. Що заважає незалежній роздрібній торгівлі впевнено дивитися в майбутнє?» Михайло Уваров дав безцінні поради для успішних продажів та розвитку мережі магазинів. Для досягнення успіху у роздрібних продажах необхідно позбутися стереотипів мислення та поведінки, бути активним і швидко реагувати на виклики сучасності.
  • Довгоочікуваним та як завжди корисним для власників магазинів став майстер-клас від провідного тренера персоналу магазину та бутиків, особистого консультанта власників роздрібних мереж, топ-спікера конференцій з ритейлу, керівника агентства Retail Studio G.T. Геннадія Ткаченка на тему «20+ ідей з продажу того, що не продається само». Цього разу учасники семінару отримали корисну інформацію та практичні поради щодо реалізації залишків одягу в магазинах. Тема виявилась досить актуальною та корисною для власників магазинів.

Насичена ділова програма Kyiv Fashion дала можливість фахівцям галузі отримати необхідну інформацію з актуальних питань, встановити взаємовигідні бізнес-контакти, навчитись правильно планувати розвиток свого бізнесу та досягати успіху.

 

Відгуки учасників:

Анна Склянкіна, засновник компанії Lanett:

«Ми протягом багатьох років є постійними учасниками виставки Kyiv Fashion. Цього разу ми задоволені результатами участі у виставці, оскільки отримали значну кількість нових контактів, знайшли потенційних партнерів, підписали договори. Надалі звичайно плануємо брати участь у виставці та дивувати партнерів новими колекціями».

Тетяна Муратова, менеджер компанії SENSIS:

«Нам подобається виставка в Києві. Ми завжди із задоволення приїжджаємо в Україну на виставку Kyiv Fashion. Вважаємо, що Kyiv Fashion не поступається європейським та міжнародним виставкам. Саме ця виставка для нас одна з найважливіших і обов’язкових для участі. Атмосфера на виставці завжди позитивна. Нам дуже подобається співпраця з організаторами».

Зоя Лещенко, засновник MODUS family brand:

«Ми дуже задоволені виставкою, раді зустрічі з нашими клієнтами та партнерами. Нам подобається брати участь у виставці Kyiv Fashion. Дякуємо організаторам за прекрасний стенд та оперативне вирішення всіх питань».

Михайло Уваров, головний редактор журналу «Світ білизни»:

«Виставка Kyiv Fashion постійно вдосконалюється. Приємно здивувало цього разу розміщення виставки Kyiv Fashion Lingerie&Swimwear в окремому павільйоні. Це говорить лише про те, що організатори не зупиняються на досягнутому та постійно розвивають виставку».

 

До зустрічі на Kyiv Fashion 4 – 6 вересня 2019 у Міжнародному виставковому центрі!

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo