35-й Международный фестиваль моды Kyiv Fashion

Kyiv Fashion - традиційне місце зустрічі в Україні професіоналів світу моди.

 

5-7 вересня на території «Міжнародного виставкового центру» успішно пройшов 35-й Міжнародний фестиваль моди Kyiv Fashion - традиційне місце зустрічі в Україні професіоналів світу моди.

В черговий раз фестиваль Kyiv Fashion підтвердив свої провідні позиції серед заходів модної індустрії України. Стійке професійне і кількісне зростання учасників, масштабів експозицій і рівня їх організації свідчить про тенденцію розвитку виставки за міжнародними стандартами.

 

KYIV FASHION - єдина в Україні професійна комунікаційна b2b платформа, що сприяє розвитку національного фешн-ринку та його інтеграції у світовий ринок. На виставці щорічно укладають контракти виробники, дизайнери та дистриб'ютори з усієї України й зарубіжних країн.
Коротка інформація про Kyiv Fashion 2018 (осінь):
• загальна площа виставки - 15000 кв.м у 2-х павільйонах;
• 14 країн-учасниць: Україна, Польща, Латвія, Естонія, Білорусь, Туреччина, Китай, ОАЕ, Угорщина, Німеччина, Чехія, Іспанія, Італія, Франція;
• понад 600 українських і зарубіжних брендів одягу, білизни, текстилю та швейного обладнання;
• 10000 відвідувачів.

 

Експозиція одягу Kyiv Fashion динамічно розвивається і цього разу здивувала відвідувачів розширенням асортименту жіночого, чоловічого, дитячого одягу, головних уборів та аксесуарів. Єдина в Україні виставка білизни, купальників і панчішно-шкарпеткової продукції  Kyiv Fashion Lingerie & SwimWear  в черговий раз вразила відвідувачів якісними виробами від вітчизняних і зарубіжних виробників. Істотно збільшилася в цьому році також виставка сировини та матеріалів Kyiv Fashion Fabrics.
Вперше всі дні виставки працювала Textile Expert Trend Zone - зона трендів в текстилі сезону осінь-зима 2018-2019, яка представила тенденції сезону, а також висвітлила ключові питання створення колекцій одягу. Відвідувачі та гості фестивалю відзначили зростання експозиції Kyiv Fashion Equipment. Учасники цієї експозиції презентували повний спектр сучасного швейного обладнання: машини для розкрою, системи САПР, швейні машини, оверлоки, вишивальні та в'язальні машини, інструменти та багато іншого.

 

 

Спеціально обладнана зона для подіумних показів прекрасно доповнила експозицію фестивалю і дала можливість учасникам продемонструвати нові колекції. За три дні роботи виставки на подіумі відбулося понад 40 дефіле з жіночими та чоловічими колекціями одягу, лініями білизни. Вперше на Kyiv Fashion покази на головному подіумі виставки відкрили Trend Show майбутнього сезону. Також вперше на фестивалі відбулося Шоу стилістів: робота з образами, поради та рекомендації щодо формування гардеробу, підбір одягу й аксесуарів. Яскравим акордом подіумного життя Kyiv Fashion стали проведення та урочиста церемонія нагородження переможців щорічного конкурсу модного одягу «Автограф».

 

 

Бізнес-програма фестивалю завжди розкривала тільки важливі теми і давала відповіді на актуальні питання. Цей рік не став винятком – значна кількість семінарів, майстер-класів, лекцій, круглих столів розглянули актуальні питання управління персоналом, ведення продажів через соціальні мережі, виходу на міжнародні ринки та тенденцій розвитку моди.

 

  • 6 вересня асоціація «Укрлегпром» та компанія «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» організували дискусійну платформу «Еволюція української модної індустрії та ритейлу». Під час заходу відбулось обговорення важливих тем підвищення ефективності виробництва завдяки новим ідеям і технологіям, актуальні питання кадрів і виходу українських виробників на міжнародні ринки.
  • Всі дні роботи фестивалю проводились індивідуальні консультації від експерта в області моди і розкоші французького інституту Mod'Art International Ольги Калашникової по формуванню концепції і ДНК-бренду, роботі з трендами, вибору асортименту, брендування та багато іншого.
  • Аналітик і прогнозист моди Ліана Білякович вперше на фестивалі презентувала цікаву лекцію «Мода-2020: диктат Instagram і технічного прогресу. Уточнення тенденцій» з блискучим фото- і відео- супроводом.
  • Бізнес-консультант Світлана Прохоровська в ході семінару «Яку з соцмереж обрати для бізнесу з продажу одягу?» дала безцінні поради щодо реалізації одягу через соціальні мережі.
  • Несподіваним сюрпризом другого дня роботи фестивалю став семінар «Стимулювання продажів в магазині» від Геннадія Ткаченка - кращого топ-спікера конференцій з ритейлу, керівника агентства Retail Studio G.T.

Коментарі експонентів

Ірина Курючкіна, власник компанії Komilfo:

«Ми є постійними учасниками Kyiv Fashion і ця виставка не виняток. Ми дуже раді, що було багато відвідувачів і організована така активна ділова програма. На цьому майданчику ми представляємо новинки та шукаємо нові можливості для бізнесу.»

 

Олександр Звєрєв, директор компанії SOFTORG:
«Як і будь-який експонент, на Kyiv Fashion ми отримали нових клієнтів, нові цікаві проекти та їх практичну реалізацію, позитивні відгуки й подяки наших клієнтів за допомогу в реалізації тих завдань, які стоять перед їх виробництвом.»

Анна Хрустальова, менеджер відділу гуртових продажів торгової марки RicaMare:

«Наша компанія бере участь у виставці вже не перший рік. Протягом усього часу співпраці ми відчуваємо залучення нового потоку покупців, підвищення популярності нашої торгової марки. Також нам цікава співпраця і взаємодія з іншими учасниками виставки, які теж роблять для нас дуже великий позитивний внесок у розвиток. Нам цікаво презентувати нові колекції.»

 

Тетяна Ситник, керівник компанії BRANDMIX:
«У фестивалі Kyiv Fashion ми беремо участь вже багато років. На виставці ми зустрічаємося з нашими клієнтами та завойовуємо нових. На кожну виставку ми готуємо нові товари, щоб наші клієнти виділялися серед своїх конкурентів.»

 

Наталія Гончарова, засновник бренду Raslov:
«Ми вдячні організаторам виставки, вони дають нам можливість представити нову колекцію, знайти нові ринки збуту, презентувати нашу колекцію гуртовим клієнтам.»

 

Михайло Уваров, головний редактор українського ділового журналу «Світ білизни»:
«Виставка насичена, плідна і цікава. Дякую організаторам виставки, які прикладають дуже великі зусилля для того, щоб виставка жила, розвивалася, приносила користь усім учасникам українського ринку білизни. Ми бачимо, як з року в рік поліпшується естетика, стають краще стенди. Організація настільки сильно просувається вперед, що це викликає повагу. Зростає професіоналізм не тільки учасників і організаторів, а й усіх учасників ринку білизни зокрема.»

 

Наступна виставка Kyiv Fashion пройде в період з 30 січня по 2 лютого 2019 року на території «Міжнародного виставкового центру». Українські та міжнародні виробники модного одягу, спідньої білизни й тканин продемонструють свої колекції сезону весна-літо 2019.

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo