Світова торгівля дитячим одягом

В якому напрямку рухається світова торгівля дитячим одягом?

                                                                                                                                                                                                             

Дитяча мода складніше дорослої, вона вимагає більш ретельного підходу до моделювання і виготовлення виробів.

Знайомтеся - засновник модного будинку KidsCouture Інна Бичкова. Бізнес леді, підприємець, якій вдалося побудувати в Україні бізнес з виручкою кілька мільйонів на рік.

 

Інна, привіт, розкажи будь ласка про себе, та про свій успішний бізнес. Чому ти вирішила спеціалізуватися саме на дитячому одязі?

 

Дякую за добрі слова на мою адресу, на всіх етапах побудови бізнесу мене підтримувала моя сім'я, за що я дуже їм вдячна.

Дитячий одяг - досить стабільний ринок fashion-сегмента, в порівнянні з ринками жіночого та чоловічого одягу, які в останні роки відчували потрясіння.

Це цікавий і затребуваний бізнес. Дуже хочеться створювати добре і естетично гармонійне. Ми міжнародний бренд дитячого одягу з українським корінням - намагаємося порадувати покупця, поєднуємо якість і прийнятну ціну, даємо можливість батькам купити модний трендовий одяг для своєї дитини.

                                                                                                                                                                                                           

Виготовлення одягу для дітей, напевно, має якісь особливі вимоги?

 

Звичайно, ми намагаємося використовувати по-максимуму натуральні, екологічні тканини, що не подразнюють ніжну дитячу шкіру. Дивимося в сторону органічних тканин. При виготовленні органічних тканин не використовуються ніякі забруднюючі ресурси, такі як нафта, електрика, газ або будь-які токсичні хімікати на будь-якій стадії виробничого процесу.

Наприклад, використання волокон лотоса, банана, інших фруктів для виготовлення тканини для нас звучить екзотично, але в азіатських країнах, жителі протягом століть використовують їх для ткацтва. Процес досить трудомісткий, але створює розкішну тканину. Ця тканина навіть може заспокоювати нерви, настільки вона приємна для людини.

 

Одяг для дитини не повинен мати складних застібок і елементів декору, в яких малюк може заплутатися і поранитися. З огляду на все це, не можна забувати, що дитина може і повинна виглядати ще й маленьким модником, адже смак до прекрасного формується з дитинства. З іншого боку, дитина повинна залишатися дитиною і не виглядати комічно, тому на дизайнера лягає дуже велика відповідальність.

 

Сподобатися сучасній дитині зараз явно непросто, як ви справляєтеся з цим?

 

Світ постійно змінюється, принципово змінилося життя і соціум навколо дітей. Змінилися педагогічні вимоги в дитячих садах і школах. Сучасні діти більш талановиті і вимогливі до індивідуальності. Вони вибирають своїх сучасних героїв, на яких хочуть бути схожими, ці чинники ми враховуємо, коли пропонуємо одяг маленькому клієнтові. Для нас дуже важливо забезпечити дітям увагу і турботу, ми намагаємося сформувати у клієнтів-малюків почуття емоційного і психологічного комфорту.

                                                                                                                                                                                                           

Інна, а як давно ви на ринку і яких успіхів вже досягли?

 

На протязі вже 8 років колекції KidsCouture разрабативаются з урахуванням останніх модних тенденцій і виробляються в Україні і за кордоном. Ми завоювали покупця своїм талантом і ідеями. Зробили ставку на оригінальний дизайн, комфорт і якість - і не прогадали. Маленькі модники і модниці з України, Болгарії, Німеччини, США, Туреччини та країн СНД обожнюють одяг бренду KidsCouture.

 

В якому напрямку рухається світова торгівля дитячим одягом?

 

Ми уважно вивчаємо статистику і тренди. На сьогодні основний тренд - це зростання онлайн покупок.

На першому місці лідіруют: одяг, взуття, аксесуари - 58%

На другому місці українці вважають за краще покупать IT-техніку і мобільні телефонии - 50%

На третьому місці споживча техніка - 44%.

На четвертому місці косметика та товари для догляду за собою - 40%.

П'яте місце – квитки - 35%

Ми активно співпрацюємо з українськими та міжнародними маркетплейсамі. Це не так просто, як здається на перший погляд. Компаніям, які виходять з продажами в онлайн, вкрай важливо пам'ятати, що рівень довіри покупця завоювати надто складно, а втратити дуже легко, тому,

ОБОВ'ЯЗКОВО важливо обміркувати наступне:

1. Як пояснити покупцеві, що ваш товар якісний і неушкоджений.

2. Що ви максимально подумали про комфорт покупця, і отримає він свій оплачений товар гарантовано і вчасно?

3. Коли він буде оплачувати товар карткою, чи є це надійним та гроші не загубляться?

4. Доставка обов'язково безкоштовно.

5. Повернення грошей повністю і відповідає замовленню якє було.

                                                                                                                                                                                                             

Ринок онлайн торгівлі в Україні тільки зароджується. Українці побоюються купувати масово онлайн через те, що є ризик отримати неякісний товар, який буде складно повернути продавцеві назад. Тому, клієнти дуже ретельно вибирають і роблять покупки тільки у перевірених постачальників одягу (рекомендації, відгуки). Коли буде якісна пропозиція, попит - відреагує.

 

 

А які ваші плани на майбутнє? Про що ви мрієте?

 

Плани модного будинку KidsCouture грандіозні: До 2018 року ми працювали тільки з оптовими магазинами. Для вас не є секретом, що український виробник може закуповувати тканини в Євросоюзі, Туреччині або Китаї. Він несе великі витрати на логістику і митне оформлення товару. Адже ми закуповуємо тканини не на стоках. Розробка унікальної моделі за ескізом, розмірна сітка в лекалах, принт, все це додає додаткові гроші на кожну одиницю товару в накладі. При цьому ми не забуваємо, що існують світові гіганти, з якими нам дуже складно мати конкуренцію. Підприємству щоб вижити потрібно мати мережу своїх роздрібних магазинів. Тому в 2019 році ми поміняли бізнес модель і почали розвивати свій роздріб.

В цьому році готуємося відкрити концептуально новий унікальний інтерактивний магазин дитячого одягу, подібних магазинів в Україні ще немає.

Ми вважаємо своїм завданням відродження та створення нових можливостей і умов, в яких дитина зможе тісно співпрацювати і грати з однолітками, вирішувати різноманітні пізнавальні завдання, проявляти ініціативу, розвивати свою уяву, творчо мислити, розвивати смак. Адже слоган бренду KidsCouture - "Дитинство зі смаком!"

 

 

KidsCouture все знають і люблять, а чи є ідея створення бренду для дорослих?

 

 

Звичайно, є конкретні напрацювання, обіцяю розповісти читачам журналу в найближчий час.

Ми прагнемо, щоб наші покупці були задоволені. Прагнем, щоб наш одяг надихав, та давав дітям впевненість у собі. Щоб покупці поверталися до нас не один раз і радили нас друзям та знайомим.

Лія Андрієнко фешн інсайдер.

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo