Як вибрати правильного перевізника

Як вибрати правильного перевізника

 

Кожен підприємець, який здійснює успішну зовнішньоекономічну діяльність, підтвердить, що в цій справі важлива кожна дрібниця. Будь-яка незначна проблема може привести до ваших втрат: фінансових, часових, репутаційних. А що ж тоді казати про фундаментальні моменти? Ненадійний постачальник, недобросовісний банк, некомпетентний митний брокер можуть завдати непоправної шкоди вашому бізнесу.

Одне з найважливіших місць в здійсненні вигідної економічної діяльності з Турецькою Республікою займає доставка товарів. Про те, як вибрати правильного перевізника і забути про такі неприємності як затримка товару, приховані платежі та пошкодження вашого вантажу, розповість керівник Car-Go.Pro – Олександр.

- Олександре, розкажіть, як давно ваша компанія займається доставкою вантажів із Туреччини в Україну?

- Наша компанія бере початок в далекому 1996 році, коли на замовлення одного з наших клієнтів ми привезли перший контейнер вантажу. З цього все і почалося. У підсумку, вже більше 20 років ми надаємо логістичні послуги всім, хто хоче отримати дійсно якісний сервіс. За цей час ми заробили репутацію надійного, чесного та відкритого перевізника. Наші клієнти завжди впевнені в тому, що з їх товаром все буде в порядку: його ніхто не вкраде, не замінить документи і т.д. У цьому бізнесі чесне ім'я набагато важливіше, ніж короткочасний прибуток. Саме тому ми працюємо так довго, на відміну від багатьох компаній-одноденок.

- Який спосіб доставки найкращий?

- Не існує якогось найкращого способу. Кожен має свої плюси і мінуси. Авіа-доставка, наприклад, найшвидша, але і найдорожча. Ми-ж віддіємо перевагу автомобільній доставці. Вона дозволяє повністю контролювати розташування вантажу в машині, маршрут і час у дорозі. До того ж, за стільки років роботи ми змогли оптимізувати нашу роботу так, що клієнт отримує свій товар в Україні вже через 4-7 днів після відправки.

- Олександре, наскільки мені відомо, перше питання, яке задають ваші потенційні клієнти звучить так: «які ви даєте гарантії»?

- Як я вже говорив раніше, багаторічна репутація коштує набагато дорожче, ніж різноманітні фінансові збитки, навіть якщо вони великі. Тому ми завжди відповідаємо грошима за весь товар, які веземо. Іншими, більш зрозумілими словами, якщо з вашим вантажем що-небудь трапилося - ми відшкодуємо його вартість. Але такі форс-мажори трапляються вкрай рідко, чим я, безумовно, пишаюся.

- Перебуваючи так довго в цьому бізнесі, ваша компанія, напевно, нажила собі безліч ворогів серед конкурентів. Чи так це?

- (сміється) Ні, не так. У нашій справі мати друзів набагато краще, ніж ворогів. Так, наприклад, ми співпрацюємо з багатьма великими українськими логістичними компаніями щоб наші клієнти у всіх регіонах країни швидко отримували свої замовлення. З нами працюють кращі митні брокери, що дозволяє називати клієнтам ціни на доставку, які їм підходять. Та й з прямими конкурентами ми намагаємося підтримувати дружні відносини. Ніколи не знаєш що відбудеться в дорозі. Сьогодні допоможеш ти, завтра допоможуть тобі. Так і працюємо.

На жаль, наш формат не дозволяє відповісти на всі питання про доставку вантажів з Туреччини в Україну, але ви завжди можете отримати на них відповіді за номерами +380 (67) 320-50-58; +380 (93) 525-75-55.

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo