CHILDREN'S FASHION FAIR — опорна точка вашого бізнесу!

CHILDREN'S FASHION FAIR — опорна точка  вашого бізнесу!

1 вересня у Києві відбулась 24-та міжнародна виставка дитячої моди Children’s Fashion Fair 2018 (CFF).

Таку назву після ребрендингу отримала добре відома виставка дитячого одягу та взуття Baby Fashion, яка проводилась компанією «АККО Інтернешнл» вже понад 20 років. Сьогодні це найбільший і, мабуть, єдиний в Україні спеціалізований захід присвячений дитячій моді, що працює у форматі «бізнес-для-бізнесу». Виставка стала подією, яку відвідують представники різних форм роздрібної торгівлі – великих мереж та маленьких крамничок. 

Зміна назви виставки свідчить і про її «дорослішання». Асортимент сучасної виставки Children’s Fashion Fair 2018 включає широкий спектр дитячого одягу, взуття та аксесуарів для дітей від народження до підліткового віку – верхній одяг, повсякденний, діловий, святковий, спортивний, трикотаж, головні убори, панчішно-шкарпеткові вироби, взуття, прикраси і т.і. Також представлені тканини, прикладні матеріали та фурнітура для виготовлення одягу та взуття.

Майже 150 учасники пропонували продукцію вітчизняного та іноземного виробництва. В рамках виставки відбулися чисельні презентації  світових брендів таких як Minoti, Mayoral, Reima, Lassie, Gusti, Kivat, Kuoma, Huppa  так і відомих українських виробників Bembi, Няня, Viani, Sasha, Piccolo L, Gabbi, Лютік, Модний Карапуз та багато інших.

Виставка не тільки можливість обрати товари, а й ознайомитися із сучасними трендами та стилями дитячої моди. Саме це демонстрували учасники Fashion Show - модних показів на подіумі. Цього разу в них взяли участь провідні українські торгові марки: CVETKOV, MARIONS, VIANI, LITTLE BABY, ARTI-MIX-STYLE, ДІБРОВА, MARGO MAGNIFIQUE та іноземні: REIMA, LASSIE, GUSTI, FLASH. Маленькі моделі та їх образи зачарували всіх присутніх!

   Перш за все, Children’s Fashion Fair – це бізнесовий захід. Організатори ставлять перед собою мету - сприяти розвитку бізнесу учасників та відвідувачів.  

Програма цьогорічної виставки включала цілу низку унікальних заходів для ділової аудиторії, і май же всі - безкоштовні. Дві ТОП події для власників магазинів – Тренінг по роботі з персоналом від найкращого експерта з цих питань - Генадія Ткаченка та майстер-клас «Вибір концепції магазину» від  генія мерчендайзингу – Віталія Степаненко. Майстер-клас із переговорів з постачальниками вперше на виставці провів Олександр Вієцький - тренер із власним 15 річним досвідом у сфері закупівель. 

Серед учасників та гостей виставки багато національних виробників,  що виробляють продукцію для дітей яка може мати успіх і на зовнішніх ринках. Спеціально для них вперше в рамках виставки практичний семінар від експерта зі зовінішньокономічної діяльності Михайла Лесняка – «Старт експортних продажів дитячого одягу».

Ну і як же без  інтернет-маркетингу!  Практичні семінари з інтернет маркетингу від постійних партнерів виставки:

«Як організувати процес просування у мережі» розказував Вадим Дикань - сертифікований спеціаліст Google Analytics, Google AdWords компанії  Netpeak;

Як «Перевершити очікування клієнтів та про тренди у email-маркетингу»  поділилилася  Яна Ільяшенко - PR manager компании YUDJES GROUP; 

«Що краще свій сайт або маркетплейс. Де більше продажів» - на ці питань відповів керівник компанії «Хорошоп» Ігор Стольницький.

Виставка CFF передусім розрахована на гуртових покупців і представників бізнесу. Однак, і кінцевий споживач знайшов для себе чимало цікавого, до того ж на відкритій площі працюватиме Торговий майданчик , де можна було придбати реяі для дітей.

CHILDREN'S FASHION FAIR 2018— це ідеальне поєднання ділової та невимушеної дружньої атмосфери, що сприяє конструктивному діалогу та налагодженню взаємовигідної співпраці. 

До зустрічі з 26 по 29 березня на виставці CHILDREN'S FASHION FAIR 2019!

  • childrens_fashion_fair         Выставка Children's Fashion Fair

 

 

 

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo