Національний одяг.Верхній одяг.

Поєднання стилю та смаку в колекціях від Giorgio & Журавель

1. Чи давно існує бренд? Як з'явився?

Бренд "Giorgio" з'явився на українському ринку 20 років тому. Спочатку це було виробництво з випуску верхнього одягу. Щоб дані моделі запам'яталися споживачу, наші дизайнери і технологи розробили і впровадили цікаву «фішку» - прикрашати колоритною вишивкою пальто. Перша партія оновленого продукту була розкуплена на "ура". Наші покупці по достоїнству оцінили прекрасне поєднання яскравої вишивки на пальтової тканини. Цілісний образ, що запам'ятовується - ось та мета, яку ми ставимо перед собою і якої добиваємося. Років 5 тому, вже маючи досвід роботи в напрямку вишивки, почався новий етап у розвитку підприємства, на цей раз бренд "Журавель". Ідея полягала у використанні різноманітних еко-тканин для пошиття легкого одягу. Вишиванки - ось справжній український бренд. Ми лише поєднали ці складові і випустили розкішні зразки фірмового стилю "Журавель"

2. Розкажіть докладніше про колаборацію Giorgio & Журавель. Це два окремих бренди, які об'єдналися в одну марку? На чому спеціалізується кожен з них?

На сьогодні це один виробник, але два бренда Giorgio і Журавель, які паралельно успішно розвиваються і доповнюють один одного. Giorgio - виробництво верхнього одягу, а Журавель - український бренд національного одягу.

 

3. Представлен ​​чи ні одяг бренду ще десь, крім інтернет-магазину?

 Безумовно, наша співпраця з споживачем відбувається не тільки через інтернет-ресурс, але і торгові майданчики. У нас є один фірмовий магазин в Харкові (ТРЦ Україна, 1-й поверх) і два фірмових магазини в Києві (метро Теремки, ТРЦ Магелан, 3-й поверх; метро Оболонь, ТРЦ Метрополіс, 2-й поверх), фірмовий магазин у Львові на вулиці Театральна, 23. Так що чекаємо всіх в гості!

4. Чи бере участь бренд в модних показах?

Історія і географія популярності нашої продукції різноманітні - це і фешн-покази KharkivFashion і KуivFashion; виїзні ярмарки (Сорочинці, Сковородинівка); міські та зарубіжні виставки (парад вишиванок, Central Asia Fashion Autumn, Fashion Globus Ukraine); конкурси краси (Міс Білорусь, Miss luxury) і багато інших.

 

5. У марки дуже великий асортимент продукції, не тільки одяг, але і товари для будинку. Чи великий попит на товари для будинку українського виробництва?

 Сьогодні торговий ринок диктує свої правила - бути різноманітним, яскравим, незабутнім в своїй діяльності, тоді ти будеш цікавий. І наші споживачі, які по достоїнству оцінили продукцію цих марок, із задоволенням відзначили новий асортимент. Це величезний вибір домашнього текстилю - скатертини, серветки, рушники, столові доріжки, чохли для пляшок, постільна білизна, рушники, пледи, штори, а так само натуральні тканини. Такі товари теж користуються великим попитом, так як вони приносять затишок в будинок і відмінно вписуються в інтер'єр. Також вироби ідеально підійдуть, як в якості подарунка до свята, так і для повсякденного використання.

6. Які тренди в одязі і моді в цьому році? Які речі вашого бренду якраз потрапляють в тренд?

 Зручність, комфорт, доступна цінова політика, якість та чудовий настрій - ось складові трендів. Мода приходить та відходить, а стиль залишається. Трендів стільки, що вистачить на всіх! А вишивка - це завжди актуально і модно. Ось уже який сезон поспіль, одяг в етно-стилі має популярність у всьому світі, та й квіткові мотиви - один з головних трендів сезону цього року. Модно все, що вам подобається, і що вам хочеться носити із задоволенням. Ми не прагнемо підкорювати вершини, ми покоряем плацдарми і робимо це елегантно і красиво нашими яскравими товарами!

Будемо раді співпрацювати з вами!

www.giorgio.ua

market.giorgio@gmail.com

+38 098 381 34 50

+38 099 789 25 23

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo