ТМ ORIGA РОЗКІШ В ПОВСЯКДЕННОСТІ

                                                                        ТМ ORIGA  РОЗКІШ В ПОВСЯКДЕННОСТІ

«Якщо Вас вразила красою якась жінка, але Ви не можете згадати, у що вона була одягнена, - отже вона була одягнена ідеально»  (Емануель Унгаро)

 Історія ТМ ORIGA - це одночасно і історія нашої родини, історія праці і пошуків, надій і досягнень, невичерпна любов до своєї справи. 

Нас надихає світ жіночої краси - з його нескінченними інноваціями і відкриттями. У прагненні підкреслити красу народжується ідея, мрія і впевненість в успіху.

ТМ ORIGA з'явилася на весні 2006 року. Все почалося з мрії засновника компанії зробити повсякденний одяг стильною, яскравою, оригінальною і в той же час зручною і доступною. Протягом 10 років ми не змінюємо своєї мрії і кожен раз наша команда пропонує жіночої аудиторії широкий ассортимент продукції, наповнений ретельно продуманим поєднанням фактур, кольоровою палітрою, модних і стильних форм, слідуючи своїй головній філософії «розкіш в повсякденності».

Торгова марка ORIGA - це бренд жіночого одягу українського виробника з індивідуальним підходом до кожного клієнта.

Підприємство компанії здійснює повний виробничий цикл створення одягу: від ідеї і розробки ескізів до реалізації готового продукту кінцевому споживачеві.

ORIGA - це якісна продукція, для виробництва якої використовується безліч плащових і пальтових тканин від провідних виробників, що поєднують в собі легкість і м'якість з міцністю і надійністю, різних утеплювачів на силіконізованому волокні.

Різноманітний ассортимент включає в себе куртки, пальто і півпальто, жакети і парки, тренчі і плащі та багато іншого. Такий одяг зігріє в зимову холоднечу, прикрасить сірі будні, додасть весняного настрою і подарує затишок.

Карта цінового позиціонування продукту працює в сегменте- мас-маркет. ТМ Origa випускає 3 колекції на рік. Сезон осінь-зима, весна, літо. Колекції складаються з двох ліній: жіночого і молодіжного. Загальний стиль марки - casual.

Для розробки колекцій Origa вибрала такі напрямки:

 

Стильові лінії жіночої колекції:

Simplecasual - повсякденний і зручний одяг для неформальних випадків. Для стилю характерні функціональність і універсальність.

Office casual - стиль, який представляє елегантний одяг, призначений для роботи і ділових зустрічей. 

Basic - прості за кроєм моделі поза часом. Поєднуються з усіма лініями колекції. Для стилю характерні простота, функціональність, універсальність.

Smart casual - стиль міського жителя, не обмеженого матеріально строгим діловим дресс-кодом. Основний принцип даного стилю – демократична  класика

Стильова молодіжна лініяUrban – лінія зручного, яскравого, модного, практичного одягу з елементами спортивного стилю.

www.origa.com.ua

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo