Прямий цифровий друк на текстильних виробах: як розпочати власне виробництво.

 

 

Cьогодні друкований текстиль складає близько п’ятої частини загального виробництва текстилю, а щодня друкується близько 15 млрд метрів тканини. За прогнозами незалежних аналітичних компаній[1] вже до 2029 року саме процес прямого друку на текстилі генеруватиме понад 50% загальних прибутків текстильного виробництва.  Тим часом  український текстильний бізнес вже стрімко опановує перехід на прямий цифровий друк на готових виробах. Останній вид друку налічує багато переваг: швидкий вхід в бізнес, оптимальні инвестіції на старті і окупність рішення у короткостроковій перспективі, розмаїття товарів легкої промисловості, що кориістуються попитом. На одному принтері можна виробляти як повсякденний одяг для дітей та дорослих, так і сувенірну продукцію без переналаштування обладнання, працювати як з великими, так і з індивідуальними  тиражами.  

Цифровий друк за вимогою – стає головною тенденцією текстильної галузі. Тож розповімо, як у короткі терміни створити свою власну друкарську виробничу лінію прямого друку. Для цього вам потрібно обрати якісний принтер,  що буде основною рушійною силою вашого бізнесу. Також вам будуть потрібні термопрес, мінімум 1 оператор та 4 квадратних метри простору, офісного, виробничого або навіть торгівельного. Тобто можливо розгорнути виробництво навіть у торговому центрі.  Асортимент готових виробів для прямого друку досить широкий ­­— це футболки, реглани, чоловічі та жіночі сорочки, кепки, білизна, еко-сумки та навіть панчохи з вмістом бавовни.  Українці дуже люблять вироби з натуральних тканин та надають таким речам перевагу у повсякденному житті, тому принтер для друку на тканинах з бавовняною складовою — це безперечна перевага.

Також потрібно впевнитися, що зможете швидко напрацювати покупців. Тут можуть бути варіанти: співпраця з корпоративними партнерами або з індивідуальними замовленнями,  а можливе це буде ваша унікальна база клієнтів, що вже користується іншими послугами вашого існуючого бізнесу.

 

Наступним етапом є детальний розрахунок вашого бізнес-плану, що гарантує окупність ваших вкладів за 1,5-2 роки та за цей час зміцнить імідж вашої компанії серед замовників. На цьому етапі необхідно правильно обрати технічну скалдову: сучасне рішення від світового виробника, що гарантує вам не тільки продаж пристрою, а й сервісне обслуговування та первісне навчання оператора. Такі послуги надають партнери японської компанії Epson, що є лідером на ринку текстильного цифрового друку в Україні.

Стосовно вибору принтеру є певні але дуже прості рекомендації. Купуйте комплексне рішення від одного виробника, наприклад, принтер Epson SureColor SC-F2100 (4 та 5 кольорів). Цей текстильний принтер використовує унікальну високопродуктивну п’єзотехнологію Epson Precision Core, картриджі з оригінальними чорнилами. Останні гарантують високу якість утримання зображення на тканині упродовж циклу використання виробу.  Таке рішення дозволяє друкувати поверх готового виробу з вмістом бавовни від 50 до 100%. Інші складові тканини можуть бути синтетичними.

Саме дорогоцінне у будь-якому бізнесі – це час. Тому Epson приділив увагу високий швидкості друку. На принтері Epson SureColor SC-F2100 (4 кольори) на білих футболках  можна отримати дійсно яскравий та якісний принт формату А4 всього за 28 секунд.  Також для високої продуктивності принтер SC-F2100 оснащений режимом автоматичного обслуговування. Спеціальна система автоматично очищає поверхню друкуючої голови, а система циркуляції і фільтрації чорнил знижує ризик ії засмічення. Принтер обладнаний пиловловлювачем з виробів для того, щоб пил та ворс не скупчувалися на друкуючій голові.

Текстильні чорнила Epson UltraChrome DG постачаються у картриджах по 600 мл, та є оригінальними від виробника. Унікальна формула чорнил дозволяє отримати насичені кольори зображень та масштабувати тиражі на аналогічні принтери. У випадку великих тиражів передача кольорів будем сталою для всіх надрукованих виробів. Спеціальна система циркуляції білих чорнил всередині друкуючого тракту виключає засмічення друкуючої голови, але при цьому не витрачає чорнило на прочищення. Білі чорнила Epson UltraChrome DG стійкі до розтягування і розтріскування на будь-яких бавовно-містких темних тканинах.  Варто зазначити, що чорнила Epson UltraChrome DG були нагороджені сертифікатом ECO PASSPORT від OEKO-TEX®¹, що підтверджує безпеку готових виробів для дорослих, дітей та навіть немовлят.

 

 Експеримент розгортання виробництва футболок з нуля провідним виробником рекламно-сувенірної продукції  та партнером Epson          Принтери Epson SureColor SC-F2100 вже стали надійними локомотивами, як в українському бізнесі, так і по всьому світу.  Сьогодні українські виробництва демонструють не тільки якість, а й мобільність цеху з виробництва футболок. У відео за QR-кодом ви можете побачити експеримент, як за півгодини було розгорнуто виробництво білих та кольорових футболок з нуля. За 2 хвилини від початку інсталяції вже була надрукована перша футболка, а за півгодини експерименту виготовлено 20 білих та 6 кольорових принтованих футболок з повним циклом термозакріпліення зображення. 

 

                               Це була демонстація можливості розгортання бізнесу в будь-яких умовах!

 

Відео-відгук директора британської компанії «T-Shirt and Sons» про роботу принтера Epson Сьогодні є насправді вражаючи за своєю масштабністю та продуктивністю приклади. Так британська компанія “T-Shirt and Sons” виготовляє 40 тис. принтованих футболок щотижня. Саме цифрові технології Epson є центром бізнесу цієї компанії, що  дозволяють здійснювати друк на вимогу та досягти високої рентабельності. З цифрою стала можливою зміна будь-якої деталі на кожній окремій футболці та друк на вимогу або адаптації одного фасону футболок на різні розміри, що не можливо було отримати трафаретними методами друку.  

 

 

                                                                                                                                                                             

Такі приклади доводять, що попіт на ще більш продуктивне обладнання для прямого друку на готових виробах теж зростає. Тому компанія Epson вже анонсувала новий принтер Epson SureColor SC-F3000, що оснащено двома друкуючими головами,  системою подачи чорнил з 1,5 літрових контейнерів та ще деякими іноваціями, що роблять друк більш продуктивним та економічним.  Цей принтер буде доступний українському споживачеві вже наприкінці  цього року.

 

 

 Отримайте професійну консультацію від офіційних партнерів EpsonУкраїнський ринок прямого цифрового друку досить молодий та ще не достатньо насичений таким обладнанням, що дає змогу саме зараз виграти час для розвитку вашого бізнесу. Проте парк встановленного обладнання вже дуже солідний для отримання відповідей на всі питання з досвіду саме української текстильної та рекламно-сувенірної галузі, де текстильні принтери Epson вже відмінно себе зарекомендували. А серед молодих українських дизайнерів  моди навіть влаштували конкурс на найкращий принт на футболці в межах українского тижня моди.

 

Сьогодні досвідчені продавці готові відповісти на питання про інвестиції та їх повернення в детальних розрахунках, а також розповісти про сервісне обсуговування принтерів та супутнє обладнання. Контакти офіційних партнерів Epson, щодо рішень для прямого друку, ви знайдете на сайті www.epson.ua  або переходьте за прямим посиланням з QR-коду.

 

 

 

 

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo