Екологія і мода

      

 Вже довгий час наша планета страждає від споживацького ставлення людей до неї. Бездумно вирубуються ліси, відходами забруднюється повітря та води Світового океану. Екологічна проблема нині є найактуальнішою, але вирішити її ми можемо тільки об’єднавшись. Наша головна мета --спробувати у будь-який спосіб врятувати рідну природу, що дбає про все живе на Землі.

Для цього існують різноманітні методи, хоча кожна людина розуміє під цим “рятуванням” щось своє: хтось жертвує гроші на благодійність, хтось ходить до магазину з власною сумкою-шопером, розповсюджує інформацію щодо екологічних проблем, а дехто проводить благодійні акції, даючи змогу всім бажаючим допомогти. 

Саме така акція  відбулася 12 та 13 жовтня на Контрактовій площі у Києві. Захід проходив завдяки сприянню та турботі організаторів родинного  фестивалю “Свій до Свого по Своє” Вікторії Кушнір та Наталії Любченко. Фото2 Метою акції стало надання людям можливості допомогти довкіллю, а саме, отримати саджанці дерев, що люб’язно надав Саюк Валерій Орестович, відомий на всю Україну засновник «Розсадника Саюка», і посадити їх біля свого будинку. В акції прийняли участь безліч небайдужих мешканців столиці. 

Також цю акцію підтримали одесити та  харків’яни. Особливо дякуємо Ользі Якубі, організаторці одеських виставок «Ювелірний салон». Вона із захватом сприйняла ідею організації такого роду благодійності та надала ресурси для втілення її в життя. З’явилося своє дерево в Києві й у редакції нашого журналу. Це красень - клен на розі Межигірській та Введенській вулиць. Фото6

Організаторів заходу дуже вразила кількість громадян, небайдужих до екологічних проблем, наприклад, родина харків’янки Шитілової Анастасії, учениці філологічного факультету ХНУ ім. В.Н. Каразіна. Завдяки допомозі мати та батька, дівчина посадила в одному з дворів Харкова відразу п’ять дерев! 

 

Ще один дієвий метод боротьби з екологічною кризою стосується сфери моди. Безвідповідальне виробництво одягу завдає величезної шкоди навколишньому середовищу. Частка викидів СО2 від підприємств легкої промисловості вище, ніж від авіації та судноплавства разом узятих. Але мода теж може бути екологічною.

 

Дизайнери усього світу відмовляються від застарілих способів створення одягу, та все більше віддають перевагу сучасним напрямкам розвитку. А саме, у виробництві використовуються екологічні матеріали та безвідходні технології.

Віднедавна “екологічний рух” стали підтримувати й найвідоміші будинки моди. Також за кордоном набувають популярності бренди, що використовують у виробництві свого одягу лише екологічні матеріали. Сьогодні 79 світових брендів - від H&M до Adidas - зобов'язалися до 2020 року замінити при виробництві одягу шкідливі для навколишнього середовища речовини нейтральними.

Протягом останніх 15 років продажі одягу по всьому світу зросли вдвічі, в той час як середній термін її використання сильно скоротився. В середньому ми носимо одну річ менше, ніж рік.

 Легка промисловість мусить все більше уваги приділяти экологичним технологіям виробництва, скорочувати або зовсім відмовитися від застосування шкідливих барвників та технологій, приділяти велике значення енергозбереженню, водоспоживанню. На сьогодні багато світових брендів вже офіційно заявляють про повний перехід на екологічні технології виробництва до 2025 року.

 

Кожному з нас треба замислитися про порятунок нашої планети та зробити хоча б маленький крок на шляху до “екологічної перемоги”.

 

 

Лілія Жукова

 

 

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo