8 і 9 травня в Одесі відбулися зйомки 21-го сезону Odessa Fashion Day, вперше – у форматі DIGITAL: в рамках проекту пройшли покази колекцій 20 українських дизайнерів з різних міст України. Дана ініціатива організаційного комітету Odessa Fashion Day спрямована на підтримку регіонального та національного виробника (дизайнера) одягу, взуття та аксесуарів. Ініціатори впевнені, що обставини, які виникли в зв'язку з пандемією, надають унікальну можливість привернути максимальну увагу українського споживача за допомогою інтернет-простору.
![]() |
![]() |
![]() |
Odessa Fashion Day – це ланцюжок культурно-масових заходів, що проходять двічі на рік в Одесі, починаючи з 2010 року. Проект є ініціативою щодо захисту і просування вітчизняного виробника у сфері моди. З 2016-го OFD – офіційний стратегічний партнер Ukrainian Fashion Week.
![]() |
![]() |
![]() |
Команда Odessa Fashion Day, орієнтуючись на думку світових експертів, створила умови, за яких українські дизайнери одягу, взуття та аксесуарів мали змогу професійно заявити про свою діяльність і показати колекції широкому загалу в онлайн-просторі, тим самим підвищивши впізнаваність свого бренду і збільшивши кількість потенційних клієнтів у майбутньому.
![]() |
![]() |
![]() |
Починаючи з 8 травня, кожен поціновувач моди мав унікальну можливість у вільному доступі подивитися покази таких брендів, KASS, BENDUS, STARCHAK, KEKA, JULIYA KROS, Kristina Laptso, KIZKOFURS, , PORRIMA, Sofo look, Svetlana Karpova, Reverie dress, Pravda label, LIDIA YANITSKA, TETIANA ZAHORODNYK, TIMOFEEV, DalAuri, #КРАСАВА, Semenenko, Maison Sophy G, в онлайн-просторі проекту і всіх партнерів сезону.
![]() |
![]() |
![]() |
Важливо відзначити, що з урахуванням ситуації, яка склалася в країні і в світі, організаційний комітет проекту з усією ретельністю підійшов до роботи команди. Кількість учасників не перевищувала 10 осіб, усі були зобов'язані проходити температурний скринінг тричі на день, перебували в масках (респіраторах) відповідно до часу їх експлуатації і в рукавичках, обробляли руки, а також дотримувалися дистанції при зйомках не менше двох метрів один від одного. Робоча техніка (інструменти) і поверхні оброблялися дезінфікуючими засобами.
![]() |
![]() |
![]() |
Відеоматеріал буде опублікований на онлайн-ресурсах проекту Odessa Fashion Day: Facebook (@odessafashionday), YouTube (Odessa Fashion Day), Instagram (@odessafashionday).
На глядачів чекатимуть захоплюючі спецрепортажі від медіа-партнерів проекту –телеканалів FASHIONTV UKRAINE, GTV і A1, а також усіх ЗМІ, небайдужих до реалізації проекту.
Окрема подяка організаторів – партнерам DIGITAL-сезону: Емералд Моторс BMW, EvaNika craft coffee, Colordance, Granddent, Vesch, Frapolli 21 Hotel, Клиника Святой Екатерины, Zarina, ARTPODIUM, Make Me Up Studio and School, Hair & Make up, Synergy Group, Larang.
А також – медіа-партнерам: FASHIONTV UKRAINE, Joy, GTV, A1, GLORY magazine, «Натали», Burda, Folga’, Studio of my DREAMS, Best People Club, Woman MAGAZINE, SEWING BUSINESS AND FASHION, Amillidius, Nova magazine, ІА «Одеса-медіа», «Фаворит удачи».