Осінній сезон Kharkiv Fashion 2019


Осінній сезон Kharkiv Fashion 2019 побив усі рекорди з відвідуваності і вийшов на новий рівень  

 

                        

В рамках Kharkiv Fashion 2019 відбулася  презентація дебютної колекції RIDNA народної артистки України Ольги Сумської створеної в колаборації з  Харківським дизайнером  Марією Бисовою брендmaKha. Головний мотив колекції - національний живопис,представлений на тканинах з авторським принтом. "Це колекція поціновувачів творчості української художниці, майстра народногодекоративного живопису Катерини Білокур. У колекції представлено 20 моделей.  Неймовірні і яскраві мальви, цинії,чорнобривці, троянди, лілії з полотен Катерини Білокур проектувалися на подіум іоживали прямо на кожній моделі.  Мрії збуваються разом з Kharkiv Fashion! Тепер ми готуємося представити колекцію в Києві до дня народження великої художниці" - зазначила Ольга Сумська.

 

                          

 

Відзначимо, у вересні народна артистка зустрілася з Харківським міським головою Геннадієм Кернесом. На зустрічі вона висловила своє захоплення яскравим перетворенням Харковаза останні кілька років.

Ще одна мрія здійснилася і в ініціатора проекту, начальника Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Вікторії Грецької-Миргородської, яка вперше вийшла на подіум і представила плаття з дебютної колекції RIDNA. «Харків - місто, в якому можливо все, місто можливостей і втілення будь-якої мрії в реальність. Таким втіленням стала колекція Ольги Сумської, про яку вона мріяла все своє життя. Осінній Kharkiv Fashion побив усі рекорди. Такої кількості талановитих людей, дизайнерів і сюрпризів на подіумі - не було ще в рамках нашого заходу. Ми ставимо амбітні цілі і будемо стрімко до них йти і досягати, щоб з кожним роком вдосконалюватися і ставати краще», - зазначила Вікторія Грецька-Миргородська.

В рамках Kharkiv Fashion пройшли покази українських і зарубіжних дизайнерів. Зокрема, молдавський дизайнер Lidia Selici представила іграшкову колекцію Lidia Selici Kids 
для маленьких модниць, де фігурували і дорослі наряди, бренд Kisa Galisa - колекцію аксесуарів в стилі етно-шик, бренд Helga Perfect Look - нову колекцію «Wind of change».
Дизайнер Ілля Іванов, переможець в одній з номінацій Start Fashion 2019, засновник бренду Vanya дебютував на Kharkiv Fashion 2019 з колекцією «Un cliche». Концепція 
колекції дизайнера полягає в протесті проти ярликів, які вішають через «не такий» зовнішній вигляд. Колекція, яку представив бренд Vesna Fashion, створена для вільних
 і цілеспрямованих дівчат, а колекція бренду Zara Ayvazova присвячена елегантності і жіночності.

 

                        

Бренд «Porrima» в своїй колекції максимально приділив увагу якості і яскравим трендам, які будуть актуальними в повсякденному стилі. Також пройшов показ колекції від 
зіркового дуету А.Р.М.І.Я. Їхній бренд «HITFIT FASHION» представив ефектну колекцію для впевнених у собі дівчат. Бренд JULLV продемонстрував модернові образи, а дизайнер 
Svitlana Lukovitska - колекцію одягу для цінителів вільного і сучасного стилю. Бренд Nordland презентував яскравий верхній одяг для малюків.

 

Також на подіумі Kharkiv Fashion 2019 відбувся перфоманс акторів дитячого театру «Сорванцы» спільно з брендом Lemoni і музичним бендом Manera. Випускники Школи моделей
 першого в Україні інклюзивного модельного агентства спільно з українськими дизайнерами Олександром Бевзюком та Іриною Ігнатовою представили колекцію «Stay wild» з джинсової
 тканини, з вишитими елементами і принтами. На подіум вийшли моделі plus size всеукраїнського проекту «Велика Краса Країни» з показом нової хутряної колекції від салону 
Чарівні Хутра за участю fashion дизайнера Костянтина Пономарьова, а також учасниці проекту представили колекцію харківського дизайнера Вікторії Бугрім.

 

Вперше на заході був представлений спільний стенд дизайнерів-учасників Kharkiv Fashion Cluster - Олега Фоменко, Олександра Бевзюка, Ірини Полуектової і Марії Бисової.
 За словами координатора проекту Олега Єгорова, Kharkiv Fashion вже давно став заходом, який вийшов за рамки днів моди. «Наша мета - розвиток легкої промисловості в цілому,
 і вихід її представників на європейські та світові ринки. Важливо об'єднуватися і підтримувати один одного. Разом ми - сила. Харків - це модно», - зазначив Олег Єгоров.

 

                          

Протягом двох днів в рамках Kharkiv Fashion 2019 працював design market від провідних виробників одягу, пройшли навчальні тренінги топових спікерів в fashion індустрії, 
зустрічі зі студентами профільних навчальних закладів, виробниками і дизайнерами.
Генеральний партнер Kharkiv Fashion 2019 - DS Automobiles. Інвестиційний партнер - Freedom Finance. Партнер - ICOS.
 
Довідка. Проект «Kharkiv Fashion» організований Управлінням інноваційного розвитку та іміджевих проектів за ініціативою учасників Харківського кластера легкої 
промисловості та дизайну під патронатом Харківського міського голови Геннадія Кернеса.

 

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo