К.tex

Брендові утеплювачі від К.tex: продукт, що працює на виробника

Ринок утеплювачів сьогодні насичений багатьма матеріалами (синтетичними і натуральними), які викликають живий інтерес як у виробника так і в кінцевого споживача. Така різноманітність дає можливості вибору і створює конкурентне середовище для розвитку і росту. Компанії К.tex приємно спостерігати позитивну динаміку у цій сфері і бути частиною цього активного процесу пізнання, пошуку і вибору. У публікації поділимося власними спостереженнями про ставлення українських виробників до синтетичних утеплювачів і дамо декілька рекомендацій як краще їх обрати.

Від звичайного синтепону до брендового утеплювача

Етап переходу від звичайного синтепону, який активно використовувався як в меблевій так і в швейній галузі до брендового утеплювача заклав основу для формування якісно нового підходу до синтетичного утеплення в Україні. І біля витоків цього процесу була компанія К.tex. Pозуміючи нагальну потребу українського виробника у інноваційних матеріалах, які б були ефективними і конкурентними із зарубіжними аналогами запропонувала декілька брендових утеплювачів. Кожен з продуктів має свої особливості, наприклад, тонкий утеплювач slimtex®— чудово підходить для пальт, адже зберігає форму і не має зайвого об’єму, утеплювачі Hollowsoft® та Тermoloft® — для курток, дитячих комбінезонів, пуховиків. Утеплювач Тermoloft® має надзвичайно м’який та легкий, а в утеплювача Hollowsoft® — «запаяна поверхня» з двох сторін, тому він добре піддається процесу стьобання. Якщо плануєте пуховик-ковдру, то можна звернути увагу й на Синтетичний пух by K.tex.

Для українського ринку розуміння того, що брендовий утеплювач якісний і кращий функціонально від звичайного синтепону прийшло не відразу. Але з власного досвіду знаємо, що виробник, який обрав хоча б один раз брендовий утеплювач не повертається до синтепону, бо оцінити переваги першого та другого матеріалу на практиці просто.

Гарантійний брендинг і його переваги

Для компанії К.tex кожен бренд утеплювача — це велика відповідальність перед клієнтом. Маючи довіру ми завжди хочемо дати їм максимум від використання продукту. Споживач при виборі речей керується власним смаком та довірою до бренду, а виробник, у свою чергу, працює над створенням позитивного іміджу і дбає про те, щоб максимально задовольнити потребу клієнта. У середовищі  такої взаємодії гарантійному брендингу відводиться роль посередника, який є ефективним для виробників та корисним для споживача. Сьогодні гарантійний брендинг можна отримати на такі матеріали як утеплювачі Termoloft® та Hollowsoft®, тонкий утеплювач slimtex®, синтетичний пух by K.tex.

 

Отримати більше інформації можна на офіційному сайті компанії К.tex або зв’язатися безпосередньо з нашим фахівцем.

Контакти:

+38 044 593 85 36

+38 044 593 85 37

+38 067 506 14 30

sales@ktex.com.ua

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo