Перехід від ціни до цінності в українських реаліях на прикладі зимового спецодягу

«Купуй українське» як рушійна сила економіки країни

Минули часи, коли гасло «Купуй українське» викликало посмішку. У 2018 році патріотичні виробники легкої промисловості забезпечили 5% бюджетних надходжень. Прогнозуємо швидке зростання, оскільки кількість українських виробників збільшується щороку. У чому ж секрет успіху?

Більшість сучасних українських дизайнерів,створюючи одяг, роблять ставку на індивідуальність та власну фішку. Від цього виграють всі: виробник має свою унікальну пропозицію та нішу для розвитку, а покупець – товар з додатковою цінністю, іноді настільки важливою, що, власне, ціна відступає на другий план.

Чи готовий спецодяг перейняти досвід брендового одягу?

Для компаній, що купують спецодяг, уніформа – це іміджева складова, вона є втіленням образу компанії, розповідає про її цінності. Але ж це не тільки зовнішній вигляд, це й відповідальність за співробітників. Наприклад, зимовий одяг – запорука здоров’я колективу, а отже, економія на лікарняних та замінах. Тому виробникам спецодягу варто створювати цінність завдяки деталям:повітряні клапани, крій, фурнітура тощо.

Особливе місце в зимовому спецодязі посідає утеплювач. Утеплювач slimtex® має тонку структуру, що робить його ідеальним для утеплення жилетів, пальт, взуття, головних уборів, рукавичок, тощо. Утеплювач Hollowsoft® створює елегантний об’єм, зберігаючи високі показники теплозбереження. Утеплювач Termoloft® вирішує питання утеплення в екстремальних умовах, при мінімальній вазі, має водонепроникні властивості. Утеплювач більше не є щось абстракте: це продукт, що здатен формувати додаткову перевагу та цінність Вашого виробу.

Реалії сучасного спецодягу

Спеціальний одяг, для якого утеплювач виготовлявся з відходів швацького та ткацького виробництв,майже лишився у минулому столітті. Натуральний пух не придатний для спецодягу через особливості догляду. Головна конкуренція розгортається на рівні синтетичних стандартних та брендових утеплювачів. За якістю вітчизняні вироби не поступаються закордонним, технології стають доступнішими.«Я не настільки заможна людина, щоб купувати дешеві речі»- крилатий вислів, що стає українськими реаліями. Сьогодні українці обирають дорожчі, але якісніші речі. Можливо, саме складна ситуація в країні і підштовхує суспільство робити вибір на користь дорожчої альтернативи, як спосіб економії. Головне, що тепер цю якість можна отримати від українських виробників.

Отримати більше інформації про утеплювачі та їх властивості можна на офіційному сайті компанії К.tex або звернувшись за консультацією до наших фахівців.

Контакти:

+38 044 593 85 36

+38 067 506 14 30

sales@ktex.com.ua

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo