Як сфотографувати

Як сфотографувати одяг для вашого інтернет-магазину

Коли ви фотографуєте одяг для свого інтернет-магазину, безумовно, хочете зробити це правильно.  Результатом може бути різниця між успішним продажем та потенційним клієнтом, який пішов зі сторінки.

Зйомка одягу не така  складна, як, наприклад, ювелірних виробів, тому що ви не маєте

справу з маленькими і блискучими елементами, але вам все одно потрібно правильно розкрити і відобразити всі деталі.

Перш за все, необхідно прийняти рішення про те, як би ви хотіли, щоб предмети одягу відображалися в вашому інтернет-магазині.

Є три найпоширеніші способи, як фотографують одяг для онлайн продажів.

1. Зйомка на невидимому манекені

Інтернет-покупці з більшою ймовірністю куплять предмет одягу, якщо вони зможуть візуально уявити, як він буде виглядати, коли вони його одягнуть.

Манекен додасть вашим продуктам реалістичну людську форму без клопоту з пошуку моделі для кожної фотосесії. 

Вибираючи манекен, зверніть увагу на наступні моменти:

  • уникайте манекенів без рук.  Щоб надати пустому рукаву, який хитається в різні сторони, реалістичну форму в Photoshop, потрібно багато часу і навичок, незалежно від того, вилучено у вас фон чи ні. 

 

  •  переконайтеся, що ви використовуєте манекен, який стоїть прямо.  Манекени, призначені для звичайних магазинів, часто стоять в унікальних позах.  Коли ви видалите фон з фотографії на такому манекені, буде дуже дивно, що у вашого костюма, наприклад, стирчить стегно, а один рукав лежить на талії.

2. Зйомка на моделі

Якщо у вас є достатній бюджет, звичайно ж, слід запросити модель.

Тільки на моделі ви зможете сфотографувати ваш одяг з найбільш влучного ракурсу,

показати образ цілком в реальному житті.  

Вдале фото на моделі вписує вашу річ в lifestyle.  Ваші клієнти несвідомо представлять себе на місці моделі і відчують  набагато яскравіші емоції.  Також, модель краще продемонструє унікальні деталі вашого костюма: застібки, вирізи, кишені, капюшони та ін. 

                                                                                      

Це допоможе вам створити ідеальну контекстну інформацію про ваш продукт, яку ви можете використовувати в соціальних мережах.

Зовнішній вигляд запрошеної на зйомку моделі повинен максимально точно відповідати образу ваших «цільових клієнтів».  Багато інтернет-магазинів, як дрібні, так і гіганти індустрії, неухильно дотримуються цього правила.  

3. Зйомка на плоскій поверхні

Фотозйомка з плоским плануванням - це найпростіший і дешевий спосіб фотографування предметів одягу.

Плоске планування добре підходить для сорочок, футболок, шкарпеток і чоловічих брюк.

Переконайтеся, що ваші вироби виглядають найкращим чином - попрасуйте одяг, переконайтеся, що коміри на місці і кнопки застебнуті.  Ви можете надати своїй продукції надзвичайно гладку і плоску форму за допомогою шматка картону. 

 

Плоске планування найменш реалістично відобразить ваші вироби.  Єдина причина вдатися до такої зйомки - це класна картинка в стилі ноллінг (Knolling) для соцмереж.

Якщо ви раніше не чули про ноллінг, це процес розміщення і упорядкування об'єктів на площині.

Користувачі соцмереж, в першу чергу Instagram і Pinterest, що орієнтовані на моду і спосіб життя, створюють такі зображення, щоб відповідати певній темі і в той же час виглядати приголомшливо.  Створіть свої власні дивовижні композиції в плоскій розкладці і спостерігайте за тим, як набігають перегляди, репости і лайки! 

Ідея полягає в тому, щоб направляти трафік в ваш інтернет-магазин опосередковано, спочатку спрямовуючи трафік на платформу ваших соціальних мереж.

 

Автор Ліля Жукова

 

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo