Вереснева Kyiv Fashion: антикризовий інструмент для українського модного бізнесу

 

8 – 10 вересня 2020 в київському МВЦ традиційно пройде Міжнародний фестиваль моди Kyiv Fashion. Сьогодні, як ніколи, найбільша В2В-платформа української моди готова здійснювати свою місію – допомагати розвиватись українському бізнесу. Адже в умовах кризи компанії українського легпрому потребують підтримки у вигляді ефективних дієвих інструментів розвитку, і вираз «бізнес для бізнесу» набуває для них нового, ціннісного значення.

 

 

Нагадаємо, що виставка Kyiv Fashion - найбільша В2В-виставка України, що представляє індустріальний сегмент української моди. Тут представлено повний цикл потужностей, що потрібні для виробництва та продажу жіночого, дитячого та чоловічого одягу, швейного обладнання та фурнітури, інструменту, тканин, аксесуарів, білизни, панчішно-шкарпеткових виробів, виробів зі шкіри та хутра. Тут виробники знаходять платформи для збуту, власники магазинів та ритейл-майданчиків – постачальників, виробники матеріалів та компонентів – партнерів, а молоді бренди, дизайнери та підприємці-початківці – ідеї, контакти, знання.

Генеральний організатор Kyiv Fashion – ТОВ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок», найбільший виставковий оператор України з 1994 року.

 

 

 

Виставка - унікальна маркетингова платформа, що забезпечує тісний, гарантований, і при цьому – найдешевший контакт із цільовою професійною аудиторією. Учасники та відвідувачі отримують можливість за 3 дні суттєво масштабувати свої продажі та присутність на ринку, а ще – посилити свою комунікацію завдяки промо можливостям виставки.

 

Щоб підтримати українських виробників у складний період, організатори виставки розробили концепт антикризових заходів для бізнесів, що візьмуть участь у 39-му Міжнародному фестивалі моди Kyiv Fashion. Вони включають:

  • Гнучкі пакети участі та низькі ціни на виставкові стенди для українських компаній;
  • організація e-commerce хабу – представлення на виставці провідних українських онлайн-ритейлерів та маркетплейсів та реалізація спільних освітніх заходів в рамках виставки, під час яких учасники дізнаються про те, як підкорити інтернет-простір, запустити онлайн-торгівлю та легко стартувати із власним інтернет-магазином;
  • залучення максимальної кількості українських закупівельників та ритейлерів, а за умови відкриття кордонів – і зарубіжних байєрів;
  • конференції та майстер-класи від компаній, що успішно трансформувались в умовах кризи – змінили асортимент, переорієнтувались на виробництво медичних товарів, перейшли на онлайн-платформи;
  • презентації міжнародних програм підтримки бізнесу;
  • підтримку молодих та перспективних українських дизайнерів через участь у конкурсах із потужним призовим фондом.

Щоб отримати більше інформації про участь, звертайтесь в Дирекцію Kyiv Fashion:

Email: style@kmkya.kiev.ua

+380 44 461 9340
+380 44 490 6201
+380 44 461 9341

 

 

 

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo