МОДНИЙ РИНОК В ЄВРОПІ ТА В ОБ'ЄДНАНИХ ШТАТАХ

THE FASHION MARKET IN EUROPE AND THE UNITED STATES: A MOVE TOWARDS RESPONSIBLE CONSUMPTION?

 

 

МОДНИЙ РИНОК В ЄВРОПІ ТА В ОБ'ЄДНАНИХ ШТАТАХ:

РУХ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОГО СПОЖИВАННЯ (RESPONSIBLE CONSUMPTION) ?

 

ДОСЛІДЖЕННЯ ІНСТИТУТУ Français de la Mode

 В РАМКАХ IFM - PREMIÈRE VISION CHAIR

 

                                                                                   

 

Екологічно відповідальне споживання вже не є модною тенденцією, але головна причина, яка зараз впливає на весь сектор текстильної та обробної промисловості, починаючи з постачання матеріалів і до потрапляння кінцевому споживачу.

 

Це один з головних висновків недавнього дослідження Інституту Франсуа де ла Рейда в рамках IFM - Première Vision Chair, у якому було задіяно 5000 споживачів, що є репрезентативною вибіркою для Франції, Німеччини, Італії та США.

 

"Вперше це дослідження допомагає нам краще зрозуміти уявлення споживачів про відповідальний модний ринок та його продукцію, а також розшифрувати мотиви та перешкоди для їх покупки", - сказав Гіл Ласбордес, керуючий директор Première Vision.

 

 

 

СПРАВЖНІЙ ЕНТУЗІАЗМ

 

Екологічно відповідальні модні вироби є важливими. Майже 50% європейських споживачів заявляють, що придбали екологічно чистий модний товар у 2019 році разом із 46 процентами французьких споживачів (включаючи перероблений, органічний, виготовлений у Франції та текстиль секонд-хенду).

"Ці цифри показують, що споживачі прагнуть до рівня, що перевищує оцінку, яку ми прогнозували і вказують на реальну зрілість з точки зору їхніх очікувань. Однак мода відстає від інших галузей, таких як продовольча продукція: частка споживачів, які придбали органічні харчові продукти, понад 60% у всіх країнах. Таким чином, особливо у Франції та Італії, продукти органічного походження зустрічаються з реальним успіхом: 57% французьких споживачів купили їх за минулий період у 2019 році », - зазначає Жил Ласбордес.

У Франції 46% споживачів, які придбали екологічно відповідальні модні вироби, за прогнозами витратять в середньому 370 євро на модні вироби (одяг та взуття) у 2019 році. На національному рівні середній бюджет на екологічно відповідальні покупки моди на французького споживача становить 170 євро. Це є близько 25% середнього бюджету кожного мешканця на одяг та взуття у Франції.

Що стимулює цей ентузіазм? Збереження та захист навколишнього середовища є основними мотиваціями таких покупок у Франції та Італії. Споживачі також звертають особливу увагу на відсутність токсичних хімікатів у виробах, які мають намір придбати. Ці проблеми добре відображаються в таких ініціативах, як Пакт моди, який був підписаний провідними світовими виробничими та текстильними компаніями,  напередодні G7 в Біарріці цього літа.

                                                                                      

НАТУРАЛЬНІ ВОЛОКНА ТА ЦІНИ

 

Дослідження також показує, що шукаючи більш відповідний модний товар, споживачі дуже сильно зосереджуються на виборі матеріалів. Вони віддають перевагу натуральним волокнам та переробленій сировині, якщо мають таку можливість, зокрема, коли виробник інформує про склад своєї тканини. Попередні уявлення про те, які матеріали вважаються найбільш шкідливими для навколишнього середовища, стосуються поліестеру, акрилу, поліаміду та шкіри.

Один з інших висновків цього опитування стосується перешкод для споживання більш належних продуктів, при цьому одним з основних бар'єрів є відсутність інформації. Споживачі відчувають, що вони справді не знають про екологічну відповідальність (її визначення та критерії). Близько 50,4% французьких споживачів визнають, що недостатньо освічені, щоб вибрати правильну продукцію.

Крім недостатньої освіти, ще одна складна проблема - це доступ до цих товарів. Деякі покупці повідомляють, що не знають, де їх знайти. Це справжня перешкода для 39,8% французьких споживачів. Відсутність ясності пропозиції - не надто прозоро з боку брендів, безліч сертифікатів та недостатня реклама - лише 23% французьких споживачів повідомили, що знають відповідальні модні бренди. У меншій мірі вибір ускладнюється питанням ціни, що є бар'єром для 33% французьких споживачів.

З іншого боку, стиль вже не є перешкодою для придбання відповідальної продукції. На відміну від уявлень лише кілька років тому, споживачі сьогодні усвідомлюють, що відповідальна мода може бути творчою, бажаною та уважною до людей та оточуючого середовища.

Підсумок: споживачі, які прагнуть придбати більш відповідальну продукцію, зараз стикаються з пропозицією, яка ще недостатньо розвинена з точки зору їхніх очікувань. У той же час, закупівлі секонд-хенду збільшуються і підживлюють цю тенденцію: 56,1% американських жінок та 42,2% французьких жінок придбали товари цієї категорії в 2019 році.

 

ЗРОБЛЕНО В…

 

Для більшості опитаних французьких споживачів екологічно відповідальний модний продукт повинен вироблятися у Франції (80%) або Європі (46%). Ця перевага до національного виробництва дещо нижча  в Італії (65%) та Німеччині (71%), але залишається дуже важливою. "Продукт повинен бути виготовлений якомога ближче до ринку, де він продається, щоб максимально зменшити негативний вплив транспорту", - каже французький споживач.

Також серед критеріїв, яким повинні відповідати соціально відповідальні виробництва, споживачі наголошують на повазі до здоров’я та безпеки працівників. Також важлива увага до критерію, що враховує проблеми, пов'язані із заробітною платою та дискримінацією працівників в цьому секторі.

КЕРУЮЧА РУКА ДО ЕКОСИСТЕМИ МОДИ

 

"Екосистема моди похитнулася таким екологічним явищем, як, наприклад, споживання в напруженому стані та незначне зниження середнього класу. Це дослідження буде корисним для керування сектором, орієнтації на ринок, надання точних аналітичних ключів для промисловості та брендів, які бажають розширити свою пропозицію. І це також наша мета і роль Première Vision ", - підкреслює Гіл Ласбордес.

Споживання екологічно відповідальної моди представляє значну можливість зростання брендів та лейблів. Наступні кілька років, безумовно, побачать впровадження нової системи, яка більше поважає довкілля та соціальні умови, за яких товари виробляються.

Результати цього дослідження також були використані для збагачення досвіду 2 255 учасників виставки - прядильщиків, ткачів, шкіряних виробів, дизайнерів текстильних виробів, виробників аксесуарів та виробників моди, його 56 000 відвідувачів - міжнародних груп та модних брендів  у Premiere Vision Paris минулого 17 по 19 вересня у Віллепінте.

 

PREMIÈRE VISION

https://www.premierevision.com/en/press-area/press-releases-and-kits/

 

http://member.premierevision.com/__paris/press/20190926/20190926_IFM-PV_Study_ENG.pdf?_ga=2.184287141.2031969503.1570986207-52492057.1570378506

 

Произвольный текст в подвале сайта

© shveinoe-delo